poniedziałek, 28 września 2015

Słowem wstępu

Witam na moim nowym blogu ;)
Jak można się domyślić po nagłówku - będzie on związany ze światem Harry'ego Pottera. Zamierzam przedstawić tu historię Teomione - Teodora Notta i Hermiony Granger. Będzie to moja historia, więc nie doszukujcie się w niej na siłę kanonu - tam, gdzie mi to pasowało będzie on umieszczony, tam gdzie coś mi zgrzytało - nie. Proste?
Parring ten fascynował mnie odkąd tylko przeczytałam pierwszą miniaturkę z tą parą w roli głównej. Potem przeczytałam Jeden Jedyny Wyjątek, w którym się zakochałam, i który polecam wszystkim czytelnikom. Po wielu bólach i katuszach twórczych postanowiłam sama przedstawić swoją wizję Teomione. Co mi z tego wyjdzie - zobaczymy. Mam tylko nadzieję, że moja historia nie będzie taka zła ;).

Poznaj historię miłości, która narodziła się pewnego roku w Hogwarcie.
Wojna zmienia wiele. To, co było kiedyś pięknym zamkiem zmieniło się w stertę gruzów. Jedni stracili rodziny, inni przyjaciół. Niektórzy zostali sami. Wojna pozostawia trwały ślad we wszystkich, którzy jej doświadczyli.
Zamek został odbudowany, a w Niej zaszły nieodwracalne zmiany. Ale czy po tym wszystkim cokolwiek mogłoby pozostać takie jak kiedyś?
On nareszcie znalazł odwagę, by coś w sobie zmienić, by być sobą.
Jak to się skończy? Czy mają szansę na szczęśliwe zakończenie? Bo przecież ogień i woda nie są dobrym połączeniem...

Niedługo pojawi się prolog mojego opowiadania, a tymczasem - do zobaczenia/przeczytania ;).
Only

4 komentarze:

  1. Przybyłam! :D Zapowiada się bardzo ciekawie. Póki co widziałam tylko jedno albo dwa takie ff i nie mogę doczekać się Twojego. W zapowiedzi masz jeden błąd, a raczej powtórzenie:
    "Zamek został odbudowany, ale w Niej zaszły nieodwracalne zmiany. Ale czy po tym wszystkim cokolwiek mogłoby pozostać takie jak kiedyś?"
    Dałaś dwa razy "ale". Z tego drugiego możesz spokojnie zrezygnować, ewentualnie zamienić na "lecz" lub coś podobnego ;D
    Na razie za dużo się nie wypowiem, ponieważ pierwsza notka była krótka, a na błędy i powtórzenia nie patrzyłam. Możesz być pewna, że będę Cię tutaj również regularnie nawiedzać ;)
    Weny, czasu i abyś nie padła na tych studiach!

    ~Gabi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mam już jednego czytelnika :D Zwłaszcza, że Teomione nie jest zbyt popularne ;) błąd poprawię ;)
      Również mam nadzieję, że je przeżyję! :D

      Usuń
    2. Jeszcze jedno:
      "To, co było kiedyś pięknym zamkiem zmieniło się z stertę gruzów."
      Zamiast "z" powinno być "w" ;)

      ~Gabi

      Usuń

Dla Was to chwila - dla mnie motywacja ;>